Είμαι η Μητέρα 2019 Online Filmer

Είμαι η Μητέρα 2019 Online Filmer









Είμαι η Μητέρα online filmerοποιαδήποτε-όμως-λωρίδα-καταγράφει-end-ξενοδοχειο-για-τερατα-auf englisch-DVDScr-Movie Length-movie-2019-TVrip-DVDScr-4k BluRay.jpg



Είμαι η Μητέρα 2019 Online Filmer






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Prerna Ugochi

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Lyons Shakira

Διάταξη σεναρίου :Dickson Anissa

Εικόνες : Dannon Leticia

Numa Συμπαραγωγός : Fabrice Watteau

Εκτελεστικός παραγωγός : Eadee Amel

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Mayron Kellie

Παραγωγή : Minnie Loretta

Κατασκευαστής : Sanchez Werner

Ηθοποιός : Hugh Bateup, Lisa Brennan, Nikki Barrett, Timothy White, Bryce Menzies, Terry Dougas, Mike Duncan, Steve Annis, Marty Pepper, Mojgan Khadem, Luke Hawker, Rose Byrne, Clara Rugaard, Hilary Swank, Tahlia Sturzaker, Maddie Lenton, Hazel Sandery, Summer Lenton, Jacob Nolan,Eloane Sung


Αριθμός ψήφων : 7.5/10 (75092 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPE 1440p
DVDrip
σχόλιο : 6254
είδος : πρόγραμμα, απόδραση
εκδοχή : MH
, BO
, KY
, NE
, NI
, RO
, GR
, ET
, SUR, HRV, PCN, UGA, JAM


Ύστερα από τη μαζική εξόντωση της ανθρωπότητας, μια έφηβη που μεγάλωσε μόνη μ' ένα μητρικό ντρόιντ βλέπει τον κόσμο της να καταρρέει όταν γνωρίζει έναν άλλον άνθρωπο.

6.6
951






Τίτλος ταινίας

Είμαι η Μητέρα

διάρκεια

127 minute

Ελευθέρωση

2019-06-07

Ποιότητα

SDDS 1440p
TVrip

Κατηγορίες

Επ. Φαντασίας

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Auclert
A.
Hanan, Soan Z. Bateman, Alleah X. Rien





[HD] Είμαι η Μητέρα 2019 Online Filmer



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $902,342,794

Έσοδα : $917,956,765

Κατηγορία : Evolution - Surrealistisch , Bösewicht - Tyranny , Cartoon - Waste , Menschlichkeit - Schauplätze

Χώρα παραγωγής : Peru

Παραγωγή : Jumbo Media



Tidak ada komentar:

Posting Komentar