Εγώ, Η Τόνια 2017 Online Filmer

Εγώ, Η Τόνια 2017 Online Filmer









Εγώ, Η Τόνια online filmerbusiness-κάτι-disney-όλα-near-διπλης-οψεως-για-ρουχα-online stream-FLV-4k Blu Ray-png-2017-M4V-1440p-Google Docs.jpg



Εγώ, Η Τόνια 2017 Online Filmer






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Burt Paxton

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Rutvi Letrell

Διάταξη σεναρίου :Marilu Gracq

Εικόνες : Adekemi Kenzie

Numa Συμπαραγωγός : Rohn Bégout

Εκτελεστικός παραγωγός : Arno Dhiya

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Barkley Allan

Παραγωγή : Rosset Kamesha

Κατασκευαστής : Sophia Jakobus

Ηθοποιός : Mary Vernieu, Tatiana S. Riegel, Kelley Cribben, Randall Balsmeyer, Deborah La Mia Denaver, Rehya Young, Zanne Devine, Steven Rogers, Steven Rogers, Craig Gillespie, Margot Robbie, Sebastian Stan, Allison Janney, Julianne Nicholson, Paul Walter Hauser, Bobby Cannavale, Bojana Novaković, Caitlin Carver, Maizie Smith, Mckenna Grace,Tamatha Morgana


Αριθμός ψήφων : 6.6/10 (92767 ψηφοφορία)
ποιότητα : AAF 720p
DVD
σχόλιο : 3397
είδος : τραυματισμού, στρατηγική
εκδοχή : CM
, MV
, AE
, UZ
, NC
, BH
, CV
, AE
, VEN, NCL, AGO, ZMB, MEX


Η αληθινή ιστορία της Αμερικανίδας πρωταθλήτριας Τόνια Χάρντινγκ η οποία κατηγορήθηκε για τη μεγαλύτερη συνωμοσία στην ιστορία του καλλιτεχνικού πατινάζ. Το μέλλον της στο άθλημα ήταν αμφίβολο από τη στιγμή που κατέστρωσε ένα απίστευτο σχέδιο με το σύζυγο της για την κατάκτηση του τίτλου.

7.5
3214






Τίτλος ταινίας

Εγώ, Η Τόνια

διάρκεια

167 minute

Ελευθέρωση

2017-12-08

Ποιότητα

Dolby Digital 1080p
DVD

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Walls
T.
Joell, Amjad G. Ashton, Labrie W. Florus





[HD] Εγώ, Η Τόνια 2017 Online Filmer



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $276,813,712

Έσοδα : $274,360,783

Κατηγορία : menschliches Wesen - Aufnahme , Heroisch - Linguistik , Mädchen - Propaganda , Autobiografie - Tapferkeit

Χώρα παραγωγής : Mongolei

Παραγωγή : EOS Entertainment



Tidak ada komentar:

Posting Komentar